Photoshop

2013



 
Varje måndag har vi foto och just nu håller vi på med photoshop. Ovan ser ni en före och efter bild som jag har jobbat lite smått med men jag kan inte säga att redigera foton är det roligaste jag vet.. Jag tröttnar ganska snabbt!
 
Helgen har annars varit bra. I lördags kom Emma hem till mig och vi såg paranomal activity 2 som vi sagt att vi skulle se sen nian och ill skillnad från när vi såg ettan så vågade vi se hela filmen med volym på. Haha jag tycker att sådana filmer är läskiga men jag kan ändå inte låta bli att kolla på dem! 
 
Sen igår var det första december och första advent. Jag och Emma tog lite sovmorgon och åkte sedan in till stan för att kolla julmarknaden, jag hittade inget där men jag köpte däremot 2 tröjor på stan. Efter det komma familjen in till stan och då gick jag ett varv på marknaden med dem med. En väldigt bra helg! 



det var riktigt roligt! vi får göra om det snart igen! förutom det när din pappa skrämde oss.. ;)

Svar: hahaha :P
Jennifer Smedberg







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?