Isadora & maybelline

2013



Jag har nu hunnit testa sminket som jag fick när jag fyllde år så tänkte skirva lite kort om vad jag tycker om produkterna! 
 
 
Matbelline Color Tattoo, nr 45 - Infinite White 
En vit cream "cream eyeshadow" som jag gillar att använda som bas när jag har ögonskugga på. Den sitter hela dagen och lägger sig inte i veck! Jag har en i brun också och jag gillar dem båda! 
 
 
Isadora Cream Gloss Stylo, nr 15 - Peach Melba
Fint läppstift med glans och bra pigment. Jag gillar den speciellt för att den återfuktar väldigt bra och sitter på hyfsat länge! 
 
 
Maybelline the Falsies Volum Express Drama 
Jag har aldrig gillat maybellines maskaror förut för jag har tyckt att dom klumpar sig och smular sig under ögonen efter halva dagen. Men jag bestämde mig för att ge dem en ny chans och den här gången så är jag förälskad! Jag tyckte att den var svår att jobba med i början men nu går det bättre. Jag får långa fransar med lagom med volym och den sitter hela dagen utan att ramla ner det minsta! 
 
 
Isadora Multi Vitamin Gloss, nr 03 - Lychee
Det här är mitt andra multi vitam gloss och jag gillar det lika mycket som det första. Färgen är fint ljusrosa och det sitter på länge, det "glider" inte av läpparna efter 5 minuter som jag tycker att andra glans gör! Det får också en plus i kanten då det innehåller vitaminer som A, E och C! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?